Community posts

Små rörelser inledningsvis

RE
redaktionen

0 comments

Stockholmsbörsen väntas öppna utan några större rörelser i väntan på reaktionerna i USA på valresultatet och besked från Federal reserve. Visst stöd kommer från Asien där sentimentet är starkt.

Dignitana snacka om osexigt

EB
ebbe

0 comments

Läste Ture Tratts blogg om att man skulle köpa tråkiga o osexiga aktier . Vill tipsa om dignitana det måste vara den perfekta aktien då mer osexigt kan det inte bli kan tipsa om deras hemsida där kan...

Pricer - Q3-Rapporten

IN
inzaire

0 comments

Kort kommentar Q3 Att döma av kursreaktionen verkar någon (ENS) felaktigt trott på mirakel redan under q3.(Eller så är säljaren i akut behov av pengar). För undertecknad var rapporten som väntat ett s...

NeuroVive - kompletterande FI-anmälan

LO
loparn

0 comments

Finansinspektionen Jag rekommenderar FI att noga studera den artikel i Realtid.se som skrevs strax efter min anmälan blev känd : http://www.realtid.se/ArticlePages/201011/01/20101101135109_Realt...

Öppning i sidled

RE
redaktionen

0 comments

Stockholmsbörsen väntas inleda tisdagen i sidled till svagt nedåt då ingen tydlig riktning indikeras från Asien samt att ledande europeiska terminer noteras kring oförändrade nivåer.

Diamyd - NP2 vs NP-1 / Abstral

PF
pfenix

0 comments

Jag blev lite nyfiken på vad skillnaden mellan dessa preparat var så jag skrev och frågade Diamyd, här kommer svaret: "Tack för ditt mail och ditt intresse för Diamyd! Det är svårt att svara kort på...