Community posts

Ja int bitter

FR
framkant

0 comments

Nu kliver jag av Alltele. Det är inte för att det är ett dåligt bolag med en tveksam ide utan det är hur de hanterar mål, både kortsiktigt och långsiktigt. De väljer först att lansera en rapport utan...

Vad säger G5 på måndag

YA
yak

0 comments

På måndag släpper G5 entertainment kvartal 3 rapport. Om man utgår från 1)de siffror G5:s släppt 2) statistik som finns över säljda spel på app-store, tex appAnnie, 3) Förväntad tillväxt av...

QUESTERRE RAPPORT!

ST
stoppoloss

0 comments

När kommer vändningen vänner? Vad har folket för kommentar på rapporten? Ser vi några triggers förutom gaspriset inom snar framtid? Lite positivt i det röda har vi iaf i det här klippet om ni inte...

En bubbla går ej att förutse

F8
f8496ae7c7c0

0 comments

En bubbla kan ej förutses. Det ligger i bubblans natur. Vi som är gamla minns fastighetsbubblan på 90-talet. Det kan man kalla bubbla. Alla visste att fastigheter bara kunde gå upp. Svenskarna intog...

BTS - aktien ska upp

PO
portnoy

0 comments

BTS fel förväntningar -aktien ska upp Igår släppte BTS en bra rapport för Q3. Aktien sjönk med 5%. Marknaden måste ha missat att det finns tydlig säsongsvariation i BTS. Att redovisa 12,3% rörelsema...

Börsårets sista Fynd ?

IN
inzaire

0 comments

Börsårets sista Fynd ? Lika utslagen och missförstådd som en av mina favoriter, Taurus Energy, var i mitten av september är Guld Invest idag. Jag skrev en lång analys om Taurus Energy för knappt 1 år...