Community posts

Kalahari är startklar

D2
d29ea4a86d4b

0 comments

Mitt första och hittills enda GULDCASE..En 10.000 -taggare som kan bli den första aktien att resa hela vägen till Jupiter..Snacka om att ta i så man spricker :) Det händer en hel del kring det Kanade...

NYHETER i Northland!

YT
your_therapist

0 comments

Har inte tid att skriva så mycket här nu, men känner mig ändå manad att slänga in några ord. Hela Northland Resources produktion är nu uppköpt. Från PM: " Northland is pleased to announce the conclu...

Track Record Trading Scenarios Oktober

FC
fc9a2f2f21ae

0 comments

Efter den starka uppgången i september blev oktober en månad med sidledes utveckling. Under september bröt OMXS30-index över motståndet vid ca 1070 punkter vilket var ett styrketecken och vi räknade d...

Försiktig inledning

RE
redaktionen

0 comments

Stocholmsbörsen förväntas inleda dagen försiktigt. Press kommer från ledande amerikanska terminer och de asiatiska börserna, medan den minskade oron över Irlands finanser och europeiska terminer ger s...

Tankar från en amatör...

KE
kent7711

0 comments

Hej på er alla glada! Ja för snart är det ju jul, inte så där jättelänge kvar i alla fall. Jag sålde mina aktier i Alliance Oil för 105,10kr för att lägga in pengarna i Husqvarna B, detta var lite av...

Därför SKA NeuroVive UPP !

LO
loparn

0 comments

Därför är NeuroVive grovt felvärderat och "måste" uppvärderas mycket mer framöver : De första styckena av målkurskalkylen avseende transplantation och TBI, där främst TBI dvs NeuroVives "traditionell...

SENSODETECT - VÄRDERINGEN

DA
danithedog

0 comments

Tycker att diskussionen på vissa forum angående värderingen är intressant. Om man jämför SensoDetect (värde ca 160 Mkr) med till exempel ett bioteknik företag, i utvecklingsfas, som ofta värderas til...

Smällkaramellen ShaMaran Petroleum

D2
d29ea4a86d4b

0 comments

Årets första smällkaramell ! En potentiell 1000-taggare, skrev jag då... I januari i år så gjorde jag en analys på ShaMaran Petroleum, och gav den köprek med mycket hög potential och hög risk..Ett si...