Karo Bio laddar för utbrott
I nuläget konsoliderar Karo Bio för ett explosivt kursutbrott. Håll koll på kursen,så att du inte missar den väntade stora rörelsen
I nuläget konsoliderar Karo Bio för ett explosivt kursutbrott. Håll koll på kursen,så att du inte missar den väntade stora rörelsen
Bolag med riktigt bra, välinvesterad o eftertraktad produkt men med usel likviditetssituation. Omsättning för 2015 bör landa på runt 20m med ett svagt positivt resultat. Market Cap är 25m. Ledningens...
Bakgrund Jag har under många år samlat på mig stora kunskaper inom läkemedelsutveckling. För ett antal år sedan påbörjade jag en egen verksamhet som investerare. Typiska investeringar har varit olik...
utbildande video
Sintercast slår rekord på rekord
Nu drar världens största cancer event igång American Association for Cancer Research Ett perfekt läge att gå in i Phase Holographic
Raset i Active Biotech kan snabbt tas igen.Vd vill se över tasquinimod-projektet mot prostatacancer. Dessutom kan ett bud på Active komma snabbare än analytikerna räknat med.
Utbildande video
Aktierna i spelbolagen Betsson och Unibet har stigit kraftigt. Är de fortfarande köpvärda?
N-Coder Bioinvents egna antikroppsbibliotek innehållande över 30 mdr funktionella humana antikroppsgener Bioinvent använder sig för närvarande av tre aktiva bibliotek, de har utvecklat en integrerad...