Community posts

Aerocrine POWER trading

BJ
bjaen

0 comments

Aerocrine har rusat från 1,40 till 2,09 på två handels dagar. Framförallt på Fredag. Varför den stiger är uppenbart. Men när det storköps finns det gott om olika spekulationer till orsaken. Med de eno...

Tradingavsnitt - April

71
7150a1350d2e

0 comments

Checkar in på Castellum, kollar nya swing i Teliasonera. Nedan följer lite långsiktiga tankar kring Teliasonera också. Spekulationer, men det är väl tillåtet ibland. Såhär tänkte jag fixa semesterkass...

Aptahem: Ett mycket intressant bolag!

BJ
bjaen

0 comments

Jag har ägnat en tid åt att skaffa mig en bra helhetsbild över Aptahem. Till grund för min framtids analys över Aptahem har jag läst memorandumet samt granskat marknaden via Google. För att försöka hi...

Bioinvent Q1

MA
martin88

0 comments

Bioinvent Q1 Några små tankar och reflektioner angående Q1 som presenterades idag. http://mb.cision.com/Main/583/9760391/370044.pdf Gällande siffrorna så är det väl inte så mycket att säga resultat...

Axon Kids - Ett unikt köpläge!

BO
boom

0 comments

Axon Kids är ett bolag som tillverkar bilbarnstolar. Se www.axkid.se Man genomförde nyligen en emission om 5 miljoner sek som övertecknades ca 500%. Iom att man under en period har kunnat handla Bta...