Starbreeze rapport
Idag kom Starbreeze rapport för 2007/2007. Vad gäller resultat och omsättning var det inga större överaskningar i detta. Att resultatet på helåret skulle vara röda siffror var heller ingen större över...
Idag kom Starbreeze rapport för 2007/2007. Vad gäller resultat och omsättning var det inga större överaskningar i detta. Att resultatet på helåret skulle vara röda siffror var heller ingen större över...
Har varit några riktigt bra dagar för mig nu. Både MSAB, Countermine och Betsson har gått finfint. Tog hem vinsten på mina återstående Betsson idag. Tror iofs fortfarande på aktien och den är fortfara...
Ben´s välriktade spark i fredags verkar ha fått björnen att lomma tillbaka till sitt idé för den här gången. Min makrofavorit Skagenfonders bedömning gäller fortfarande att detta kredittumult kommer a...
Index stiger fint i linje med USAs stängning igår kväll. I natt har Asien börserna dessutom haft glädjefnatt och Nikkei är åter över 16.000. Det som är positivt i Stockholm under öppningen är att OMX...
Som en service till mig själv och andra uppehåller jag händelselistor över både officiella och inofficiella händelser i aktierna Countermine (COUM) och Micro Systemation (MSAB) på NGM-listan. Här följ...