CYXONE - Årets Blivande Raket - Del 2
Sedan jag skrev denna blogg i nedanstående länk för cirka en månad sedan har Cyxone aktien gått upp 30-40% och varit upp med som mest ca 70-80%. Även teckningsoptionerna har uppvärderats extremt. I n...
Sedan jag skrev denna blogg i nedanstående länk för cirka en månad sedan har Cyxone aktien gått upp 30-40% och varit upp med som mest ca 70-80%. Även teckningsoptionerna har uppvärderats extremt. I n...
Hur kan detta inte uppmärksammas mer i media från bolagets pressrelease ....??? Ett barn får ett nytt hjärta ur annan blodgrupp. Och överlever.
Godartad prostataförstoring (BPH) är ett problem alla män som närmar sig medelålder känner till. Världen över är hundratals miljoner män drabbade. Med en enkel och effektiv behandling för BPH sitter P...
Jag närvarade vid en presentation av Storytel igår. Bolaget levererar på alla parametrar och känslan är att detta kommer bli en mycket långsiktig investering.
Videoanalys
Jag läste precis ett mycket intressant inlägg samt en artikel angående Intel och Apple där mycket talar för att Intel (och indirekt via detta Effnet) kommer in i IPhone 7 som släpps nu i september. In...
Shortcut Media Group en snabbväxande, ägarledd mediakoncern som består av följande fem bolag: - Shortcut Media: Koncernmoder, ansvarig för finansiering, avtal, ledning samt övrig administration - Bond...
Videoanalys
Interfox Resources är ett oljeprospekterings bolag. Jag har skrivit en del kritik mot bolagets informationsgivning. Tack vare missbruket av den har bolaget nästan blivit utslängda från aktietorget. Fl...
Tourn International befinner sig fortfarande i Expansionsfas.