InXL - Grym Uppvärderingspotential
Bolaget är en vinstmaskin och delade senast i år ut pengar till aktieägarna. InXL, ett bolag helt okänt för de flesta. Kanske därför bolaget är så undervärderat. IT-Koncernen InXL förväntas växa med ö...
Bolaget är en vinstmaskin och delade senast i år ut pengar till aktieägarna. InXL, ett bolag helt okänt för de flesta. Kanske därför bolaget är så undervärderat. IT-Koncernen InXL förväntas växa med ö...
I förra veckan tipsade jag lite om en aktie som potentiellt skulle kunna bli det "nästa Africa Oil",
Stor arbitrage i Kopparberg Mineral
Blir beklämd när jag läser om 24Mas-härvan.
VD för DNO uttalar nu själv att Tawke, producerande licens i norra kurdistan, mer o mer ser ur som ett "Sea of Oil" Olje och brunn-kvaliteten är helt enastående. Över 32.000 fat bara från denna den an...
Även med höga värderingsnivåer för Vostok Naftas delägda ryska internet-relaterade bolag, är Vostok Nafta-aktien inget fynd.
Stark börs efter möjlig november-pullback.
Finns det någon potential i läkemedelsutvecklings-firman Active Biotech och hälsokostbolaget Bringwell?
Jag har gjort en rokad och har bytt ut H&M mot aktier i Hufvudstaden.
I spåren av Africa Oil's stora framsteg i Kenya så börjar intresset öka för att hitta nästa guldkorn. Alternativen är många, men jag har hittat ett bolag som jag tror lite mer på.