Mediaprovider Scandinavia - varningssignaler
Någon på nätet tycker att Media Provider Scandinavia är ett fynd. "Att köpa under 2 kr är som hittat." Det tycker inte jag. Nedan redogör jag varför, utifrån några enkla iakttagelser.
Någon på nätet tycker att Media Provider Scandinavia är ett fynd. "Att köpa under 2 kr är som hittat." Det tycker inte jag. Nedan redogör jag varför, utifrån några enkla iakttagelser.
Stockholmsbörsen väntas inleda dagens handel försiktigt efter små rörelser på New York-börsen under gårdagen. Viss press kommer från ledande amerikanska terminer på minus.
Fram för allt om du vill Sveriges långsiktigt bästa. Jag kommer med breda penseldrag att beskriva de mest övergripande ekonomiska argumenten och varför sunda ekonomiska principer gör valet av regering...
Strålande resultat för Hennes & Mauritz. Hur är det möjligt för ledningen att lyckas år efter år.
Stockholmsbörsen förväntas inleda dagen i positivt territorium med stöd av starka Asienbörser nu på morgonen samt ledande amerikanska terminer som pekar uppåt. Trots en svag konfidensindikator stängd...
Nedan följer en kortare intervju (10 frågor) som jag under förra veckan gjorde med bolagets VD Peter Levin. Anledningen till detta är att jag vill ge befintliga aktieägare, samt även framtida aktieäga...
Inte sedan några år tillbaks har någon VD i pricer ägt Aktier i bolaget fören nu! Fredrik Berglund VD:n har köpt 750.000 aktier
Redeye anordnar på tisdagen en bettingdebatt med tungviktare inom sektorn som kommer ge sin syn på framför allt konsolideringen i sektorn. Denna blogg kommer att uppdateras successivt.
Mineral Invest International har 1 september genom sin lokala dotterbolag, Mineral Invest Kongo SPRL, efter en lång period av förhandlingar med det statligt ägda gruvföretaget Office de gruvor de'Or d...
Stockholmsbörsen väntas öppna oförändrat till svagt nedåt med press från ledande europeiska terminer och fallande börser i Asien. Börserna i USA inledde veckan med en nedgång. Efter att tidigare unde...