Karo Bio - Är Azimuth en bra investerare?
Nu på morgonkvisten har ny information sett dagens ljus om vilken aktör som ligger bakom Azimuth Opportunity Ltd. Bakom fonden står tydligen Acqua Wellington Asset som är kontrollerad av en investerar...
Nu på morgonkvisten har ny information sett dagens ljus om vilken aktör som ligger bakom Azimuth Opportunity Ltd. Bakom fonden står tydligen Acqua Wellington Asset som är kontrollerad av en investerar...
Stockholmsbörsen väntas inleda onsdagen i negativt territorium. Press kommer från ledande amerikanska terminer på minus och från Asien där kurserna faller.
Jag noterade idag i DI att Betsson gav en besvikelse i sin rapport. http://di.se/Default.aspx?pid=218399__ArticlePageProvider&epslanguage=sv Bland annat att man tappat kunder ” Antalet ak...
Procast Media är ett bolag som är noterat på Aktietorget och som har levt en relativt undanskymd tillvaro. Vid första anblicken så ser bolaget inte så märkvärdigt ut, men närmsta åren kan bli riktigt...
Uppgång på 132 % på ett år är ju bra på största innehavet...;-) fast det konstiga är att Balder fortfarande känns billig i alla fall jämfört med sina fastighetskamrater... https://www.avanza.se/aza/p...
Gott Gotti Gott Gott!... blev Lott Lotti Lott Lott! Finanskrisen och dess efterdyningar drabbade Energi- och miljöteknikbolaget PILUM extra hårt. Det har fram till halvårsskiftet synts i uteblivna vin...
Följer upp min blogg om dessa två bolag från 24 september 2010. Aktieutveckling Midway B har sedan dess gått upp 13% (från 30 kr till dagens 34 kr) ACAP B har sedan dess gått upp 16% (från 38,5 kr...
Nu kom beskedet om finansieringen. I nuläget kan jag referera till en tidigare blogg titulerad "Karo Bio - Kurspotentialen Minskar". I den bloggen redogjorde jag för precis vad som kommer hända nu. De...
Stockholmsbörsen väntas inleda dagen avvaktande till svagt nedåt med press ifrån Asien och ledande europeiska terminer. Visst stöd återfinns i gårdagens amerikanska börsuppgång.
Den nya målkurskalkylen per 31 okt och potentialkalkyl efter positiv strokehändelse och för många på marknaden negativ upptäckt av konkurrent i fas 3 som utelämnades i nyemissionsprospektet. Hela anal...