Community posts

Negativ inledning

RE
redaktionen

0 comments

Stockholmsbörsen väntas inleda onsdagen i negativt territorium. Press kommer från ledande amerikanska terminer på minus och från Asien där kurserna faller.

Balder fortsatt intressant

53
53d53677b384

0 comments

Uppgång på 132 % på ett år är ju bra på största innehavet...;-) fast det konstiga är att Balder fortfarande känns billig i alla fall jämfört med sina fastighetskamrater... https://www.avanza.se/aza/p...

PILUM - Ketchupeffekt 2011

IN
inzaire

0 comments

Gott Gotti Gott Gott!... blev Lott Lotti Lott Lott! Finanskrisen och dess efterdyningar drabbade Energi- och miljöteknikbolaget PILUM extra hårt. Det har fram till halvårsskiftet synts i uteblivna vin...

Midway och ACAP

PO
portnoy

0 comments

Följer upp min blogg om dessa två bolag från 24 september 2010. Aktieutveckling Midway B har sedan dess gått upp 13% (från 30 kr till dagens 34 kr) ACAP B har sedan dess gått upp 16% (från 38,5 kr...

Karo Bio - Risken minskar

PF
pfenix

0 comments

Nu kom beskedet om finansieringen. I nuläget kan jag referera till en tidigare blogg titulerad "Karo Bio - Kurspotentialen Minskar". I den bloggen redogjorde jag för precis vad som kommer hända nu. De...

Trevande start

RE
redaktionen

0 comments

Stockholmsbörsen väntas inleda dagen avvaktande till svagt nedåt med press ifrån Asien och ledande europeiska terminer. Visst stöd återfinns i gårdagens amerikanska börsuppgång.