Hausse i New York
Stockholmsbörsen förväntas inleda dagen i positivt territorium. Stöd kommer från starka börser i Asien samt ledande europeiska terminer.
Stockholmsbörsen förväntas inleda dagen i positivt territorium. Stöd kommer från starka börser i Asien samt ledande europeiska terminer.
12 dagar kvar… Den 16 november kommer Redeye anordna ett IT-seminarium på Grand Hotel i Stockholm. Som teknikfreak ligger området mig varmt om hjärtat och jag har därför passat på att söka mig omkring...
Det finns ett tjugotal bolag på börsen som åtnjuter de skatteförmånger och status som investmentbolagsstämpeln innebär. Investor och Industrivärden är de två givna valen om man vill täcka de större v...
Stockholmsbörsen öppnar uppåt. Stöd kommer från starka asiatiska börser och europeiska terminer, medan press kommer från ledande amerikanska terminer.
Meda faller kraftigt på rapporten. Jag skrev häromdagen ett blogginlägg på detta forum om just denna aktie.
Det har tidigare skrivits om Procast Media som levererar rörligt media till väntrum i vårdmiljöer. 2010-01-04 skrev användaren hofgat att Procast nästan värderas som ett konkursbolag. I våras gjorde...
Hej igen RakaKurvan gör ändringar i portföljen idag! Vi byter ut HEXPOL som har gått som tåget upp 40,6% sedan 21/7 vinst 36524kr till Nokian Renkaat (Nokian Tyres) som kom med en bra rapport ida...
Hej Det verkar som dom flesta har missat att det pågår ett GULD race i Norge! LAXodlingsbolagen tjänar stora pengar just nu! Se bara på Salmars rapport i fredags http://e24.no/boers-og-finans/article3...
Sensodetect kommer den 4 och 5 november att hålla ett symposium med internationella och nationella professorer, föreläsare m fl. Vi kommer här att få en redogörelse för metoden och en inblick i result...
Målkursen har pga BHR Pharma, LLC påverkats nedåt genom att OM NeuroSTAT NÅR MAKNADEN (65 % sannolikhet antagen för det) NeuroVives förväntade royaltyintäkter sänkts till 40 % av prospektets potential...