Sellout i neurovive???
aktien bör gå ner kraftigt för att nå ett fundamentalt rimligt värde som kan ligga så lågt som 5-10 kr tom. Insiderpersoner vräker ut aktier. Frågan är om de kommer fortsätta nu när fler lockupclausu...
aktien bör gå ner kraftigt för att nå ett fundamentalt rimligt värde som kan ligga så lågt som 5-10 kr tom. Insiderpersoner vräker ut aktier. Frågan är om de kommer fortsätta nu när fler lockupclausu...
Medelklassen i samhället driver på konsumtion samhället, Kinas medelklass håller på att växa och därav den världsliga ekonomin dvs arbetarna tar steget in i medelklassen. Men om det vore som någon var...
Jag har i dag varit på Akademiebokhandeln på Mäster Samuelsgatan i Stockholm och lyssnat på ett föredrag av historikern och journalisten i Dagens Nyheter Henrik Berggren. Han presenterade sin nya bio...
Har varit aktieägare i NeuroVive sedan mars i år, gick alltså in i aktien innan det började skrivas särskilt mycket om bolaget. All publicitet är bra publicitet sägs det men när det sprids rena faktaf...
För att kunna värdera NeuroVive någorlunda noga MÅSTE man värdera de olika forskningsprojekten med många hyggligt rimliga antaganden. Det finns inga bra enkla genvägar. Målkursintervallet i min analys...
Jag gör ett sällsynt gästspel och följer upp en blogg som jag skrev i somras. Den 6/6 2010 skrev jag en blogg om BP.bridge.redeye.se/aktiebloggen/bp-ett-av-varldens-storsta-bolag-i-brygga Katastrofe...
Ja jag kan väl erkänna att rubriken är lite provocerande men den passar ändå till bloggen. Det har i ett flertal bloggar belysts problemet och relevansen med riktkurser. Vi ser dessa riktkurser övera...
läste nyss en mycket läsvärd blogg för alla som funderar på att köpa en aktie som en mycket duktig skribent vurmar för i eget intresse,det finns en orsak till varför det endast är så många småsparare...
Fredagstipset denna vecka kommer handla om den nya P & D aktien, Neurovive noterat på aktietorget. Först, för Er alla som gillar spänning så gäller det att haka på. Målkurser över 200,- målas upp...
Under veckan så har det i vanlig ordning haussats på. Metro, Pricer, Taurus Energy, ShaMaran Petroleum, BlackPearl, PA Resources och Black Earth Farming är några av bolagen som stått ut.