Community posts

Sellout i neurovive???

NE
nemcapse

0 comments

aktien bör gå ner kraftigt för att nå ett fundamentalt rimligt värde som kan ligga så lågt som 5-10 kr tom. Insiderpersoner vräker ut aktier. Frågan är om de kommer fortsätta nu när fler lockupclausu...

Arbetarna tar steget upp i medelklassen

P5
p51

0 comments

Medelklassen i samhället driver på konsumtion samhället, Kinas medelklass håller på att växa och därav den världsliga ekonomin dvs arbetarna tar steget in i medelklassen. Men om det vore som någon var...

Medelklassen

F8
f8496ae7c7c0

0 comments

Jag har i dag varit på Akademiebokhandeln på Mäster Samuelsgatan i Stockholm och lyssnat på ett föredrag av historikern och journalisten i Dagens Nyheter Henrik Berggren. Han presenterade sin nya bio...

NeuroVive - Stark uppmaning att läsa Fakta

GB
gbr

0 comments

Har varit aktieägare i NeuroVive sedan mars i år, gick alltså in i aktien innan det började skrivas särskilt mycket om bolaget. All publicitet är bra publicitet sägs det men när det sprids rena faktaf...

Uppföljning av BP (British Petroleum)

SO
sololja

0 comments

Jag gör ett sällsynt gästspel och följer upp en blogg som jag skrev i somras. Den 6/6 2010 skrev jag en blogg om BP.bridge.redeye.se/aktiebloggen/bp-ett-av-varldens-storsta-bolag-i-brygga Katastrofe...

RIKTKURS - 19998 SEK / AKTIE!!!

DA
danithedog

0 comments

Ja jag kan väl erkänna att rubriken är lite provocerande men den passar ändå till bloggen. Det har i ett flertal bloggar belysts problemet och relevansen med riktkurser. Vi ser dessa riktkurser övera...

neurovive

79
791766506293

0 comments

läste nyss en mycket läsvärd blogg för alla som funderar på att köpa en aktie som en mycket duktig skribent vurmar för i eget intresse,det finns en orsak till varför det endast är så många småsparare...

NeuroVive stark varning

FR
frefec

0 comments

Fredagstipset denna vecka kommer handla om den nya P & D aktien, Neurovive noterat på aktietorget. Först, för Er alla som gillar spänning så gäller det att haka på. Målkurser över 200,- målas upp...