Omxs30 mot 1470-1500
Pedagogisk videogenomgång inför vecka 39
Pedagogisk videogenomgång inför vecka 39
Heliospectra's product är världsledande inom intelligent ljusteknologi för växtforskning och växthusodling. Det mest intressanta är dess användning på den amerikanska marknaden, vilket nu är i rullnin...
Allt fler tecken tyder på att det måste vara EcoMotors som är slutkunden för SinterCast PM den 16 jan 2014. Eminente SinterCast-jägaren Willy följer nu på morgonen upp resonemanget på sin sida www.wia...
2 intressanta midcap aktier.
Redan i våras började insiders köpa friskt, och har sedan dess fortsatt. Under 2014 har insiders köpt aktier i Dignitana till ett värde av ca 2,4 miljoner kronor, och visar därigenom tydligt sin tro p...
Hexatronic är ett spännande tillväxtföretag med känsla för affärer som verkar på en marknad där vi kan förvänta oss att se en fortsatt god investeringstakt i framgent. Dels tack vare ökade kapacitetsk...
Pedagogisk video
Senaste tiden har vi sett ett antal bolag kursdubbla på kort tid. Egna favoriter har varit Kancera samt Opcon som länge haft problem men ännu en gång skänkt glädje och avkastning i ett kort perspektiv...
I takt med att aktievärderingarna tickar uppåt är det vanligt att man omedvetet börjar flytta fram sitt risktagande. Här filosoferar jag lite hur jag tänker kring mitt sparkapital som ligger utanför b...
Köpläge i jordbruks-aktierna Black Earth Farming, Agrokultura och Trigon Agri?