Hur kommer Janet Yellen att agera?
Börserna rasar, guldet sjunker, oljan sjunker och framförallt: Dollarn stärks. Allt detta baserat på den falska tron att Janet Yellen kommer att höja räntorna när de kvantitativa lättnaderna ”QE” har...
Börserna rasar, guldet sjunker, oljan sjunker och framförallt: Dollarn stärks. Allt detta baserat på den falska tron att Janet Yellen kommer att höja räntorna när de kvantitativa lättnaderna ”QE” har...
Vita huset och Forbes Magazine är eniga!
Kancera är ett forskningsbolag med inriktning på läkemedel mot cancer. Bolaget befinner sig av allt att dömma i det absoluta toppskiktet när det gäller forskning inom detta området. Bolagets affärsmo...
Förbereder mina följare till långsiktigt negativa positioner
Att hantera risker är min nyckelstrategi för att säkra min förmögenhetsutveckling. Bortsett från att hantera risker är mitt förmögenhetsbyggande nästan på autopilot.
Alla minns vi väl när Lundinsfärens Africa Oil som första bolag satte borren i Lokichar-bassängen i Kenya för nu ett par år sedan. Resultatet blev en stegring från 10-kronan upp till dryga 80 kronor s...
Videoavsnitt
Nya turer i härvan kring kraschade aktiemäklarfirman HQ.
Videoavsnitt.
NGEx Resources tror jag är ett bolag som många missat! Dessutom ges fel information angående dess börsvärde om man inte kollar noggrant vilket jag tror kan avskräcka vissa. Bolagsvärdet anges till 2,2...