Vinnande strategi
Pedagogisk video
Pedagogisk video
Pledpharma : Mångmiljard marknad väntar, resultat Q1 2015 Inriktning PledPharma inriktar sig framförallt på att utveckla PledOx® som är framtaget för att förebygga allvarliga biverkningar vid cellgi...
Antecknat om Aktietorget-noterade valutatrading-firman FX International.
Med nytt år följer nya möjligheter och bolag att följa. Jag har hittat två som jag tycker kan vara värda att hålla under lupp den kommande tiden.
Pedagogisk videoanalys
Hansa Medical och deras unika enzym IdeS kan bli en revolution inom transplantation men även inom vissa autoimmuna sjukdomar. 2015 blir ett händelserikt med fas II-data, information om fas III studie...
Ortoma öppnar upp året med en fin uppgång på ca. 7 % . Det intressanta är att vi nu i det närmaste är uppe i kursen för teckningsoptionens maxtak, (5,50 kr). Kurs 7,90 kr gånger 70 % ger ca. 5,50 kr s...
Hansa Medical och deras unika enzym IdeS kan bli en revolution inom transplantation men även inom vissa autoimmuna sjukdomar. Hansa Medical var en av vinnarna 2014 men det finns fortfarande väldigt my...
Min allra första analys på Redeye, tänk att det tog 2 år 42 veckor som medlem innan jag själv började skriva.. Håller på att skapa en hållbarhetsportfölj där Recyctec är först ut. Då jag redan färdigs...
Aktien i läkemedelsfirman Kancera blev en av 2014 års vinnare. Är den fortfarande köpvärd?