Interfox kan bli en superdeal, väldigt snart!
Interfox närmar sig ett avtal med elefantkliv. En riktat emission tog mig faktiskt med överraskning, dock när nyheten lagt sig finner jag den mer positiv än negativ. Dock växer det alltid frågor samt...
Interfox närmar sig ett avtal med elefantkliv. En riktat emission tog mig faktiskt med överraskning, dock när nyheten lagt sig finner jag den mer positiv än negativ. Dock växer det alltid frågor samt...
Länk till tidigare analys: https://dl.dropboxusercontent.com/u/9752046/TiksPac%20analys.pdf TiksPac överträffade min omsättningsprognos för 2014/2015 med en omsättning på 24,4 MSEK kontra förutspådda...
Det råder nedräkning i prospekteringsbolaget Interfox Resources skriver Nyhetsbyrån FinWire. Sedan konstaterar de att styrelsen idagreser till Asien för att förhandla med intressenter. Förhandlingarna...
Ambia Trading kommer närmaste året att omsätta ca 1 Miljard kr och man ska göra en EBIT på 4% vilket ger 40 Mkr. Börsvärdet är just nu endast 26 mkr! "En försiktig summering av koncernens årsomsättn...
RedSense är på väg att etablera sig som enda leverantör av dialyslarm på den Amerikanska marknaden. Det är troligen bara en början på en global lansering.
Utbildande video
Det kan vara bra att känna till att Taurus partner och återförsäljare Lallemand BDS för ca 1 år sedan köpte upp en av sina största samarbetspartners och tillika konkurrenter, Mascoma. En kort bakgrund...
Trots ringa tid noterat på Aktietorget har bolaget tecknat två avtal om samarbete tillsammans med Orkla & JBT Technology. Bolaget har även sökt patent om ny metod som förlänger hållbarheten av fru...
Redsenses teknik och larmsystem för blodläckage är unikt och en mkt viktig säkerhetsdetalj vid bloddialys. Bolaget har den senaste tiden ingått några mkt intressanta avtal som jag tror kommer leda til...
Aktietorgsnoterade Taurus Energy gick i förra vecka ut med en statusuppdatering och ett PM där de offentliggjorde ett samarbetsavtal i Brasilien. Länk kommer här: http://www.di.se/finansiell-informat...