Community posts

Carnegiehärvan

OF
Oskar Fredrik Renvall

0 comments

Det går bra för IFS idag. Aktien steg över 4% med hög omsättning. Det ser ut att aktien är på väg att bryta ur den långsiktiga nedgångstrenden. Aktien kommer att stiga 40% i de närmaste tiden. Carneg...

NSP - Sigge

FR
frefec

0 comments

Inget namn nämt i mina tidigare spekulationer. Det jag antyder är att flockbeteendet kan göra att kursen faller tillbaka när en viss nivå inträffas. Jag är en av dom ihop med bl.a. der LS som "rekade"...

Tele5 - Potentialen väger tyngre!

89
8993caa2b013

0 comments

Henk skrev ett mot inlägg till mitt angående Tele5. Som var mycket bra och beskrev riskerna. Visst finns det en del "frågetecken" angående Tele5. Bolaget är ungt på börsen och förhoppningsvis kommer...

NSP - Henk / Frefec

D4
d4d4fc7029b5

0 comments

"Angående NSP, kul att se att aktien tar fart. Visst har Sigge's inhop påverkat kursen, men faktum är att detta är ett VG-case där uppgången har substans. De personer jag har sett reka aktien har stor...

Tele5 stor potential men hög risk

HE
henk

0 comments

Durden Trader skrev i sin blogg om Tele5 och dess stora potential. Eftersom även jag har titta närmare på bolaget innan jag köpte en rejäl post tänkte jag ge några komentarer. Först och främst skall j...

NSP haussning?

FR
frefec

0 comments

Verkar vara en allmänn haussning av denna aktie både här och på BS av många aktörer för tillfället. Detta beteendet har även fått lite fart i aktiekursen som idag har rusat iväg ordentligt. Är själv...

NSP köp och Odd Molly rapport

D4
d4d4fc7029b5

0 comments

Precis som Xavi gissade har jag idag gått in och tankat i NSP. Efter impulsen här och efter att ha noga räknat på aktien så ser det ut att vara ett billigt tillväxtcase med arbetsgivaravgiftssänkninge...

NSP drar friskt!

XA
xavi

0 comments

Bra tajming hade jag för en gångs skull. Tog in NSP i måndags tror jag det var. Upp ca 7% i skrivande stund. Står i 3kr. Någon/några har fått ögonen rejält för denna aktie som är lätt att förstå sig...

Köprek på Björn Borg idag!

XA
xavi

0 comments

Kul att vi fått en köprek på förstasidan på DI idag av en Redeyeanalytiker. http://di.se/Index/Nyheter/2007/10/03/250820.htm?src=xlink Jag tror att analytikern kommer få rätt i att aktien inom någon...