Post entry

DONE plus 11,88% Idag! Fyfan vad skönt att se...

Please note: Community posts are written by its members and not by Redeye’s research department. As a reader you’re always encouraged to critically analyze the content.

Har tidigare många gånger påpekat om FA i DONE. Hade aktien själv förut men pallade inte trycket när AVA kunderna sålde i panik. Hade helt enkelt inget mer att köpa för. Låg med 100% i DONE och när det började röra sig neråt mot 8-10 minus i depån sålde jag. Vilket givetvis var fel då FA talar för företaget.

Hade jag haft mer likvider hade jag legat kvar och inte varit lika nervös. Men nu kände jag att detta var illa och bäst att inse faktum att den kan likaväl fortsätta fall 20-30% till innan den vänder. Och om företaget mot all förmodan kommer med någon negativ info - ja, då kan ni bara gissa vart det skulle sluta.

Men jävligt skönt att se att uppvärderingen påbörjat trots att jag står på perrongen. Då jag skrivit en analys om företaget och uppmuntrat folk att köpa aktien.

Det jag lärt mig av detta är att alltid ha lite extra likvider att köpa för. För om det rasar känns det inte bra om man inte kan agera. Antingen vill man öka för att det blivit ännu billigare - eller så säljer man i panik för att rädda det som kan räddas.

Grattis alla DONE ägare!

Själv får jag trösta mig med mitt nya innehav i NSP som också gick "hyffsat idag:-)

0 comments

You need to to read and post comments.

Does this article violate Redeye’s Rules & Guidelines?