ICA - Nummer ett i Sverige
Imorgon tisdag presenterar Ica butiksförsäljningen för september. Ica har idag en övelägsen marknadsandel på ca: 52% av hela dagligvarubranchen! Vilket säger sitt vem som är bäst i Sverige vad gäller...
Imorgon tisdag presenterar Ica butiksförsäljningen för september. Ica har idag en övelägsen marknadsandel på ca: 52% av hela dagligvarubranchen! Vilket säger sitt vem som är bäst i Sverige vad gäller...
Datum: 8 oktober 2007 Börskurs: 99 kr - Genombrotts ordrar under 2007 har som bekant trillat in. Sammanlagt uppgår mottagna ordrar för 2007 till cirka 1,5 Miljard kronor. - PV Enterprise säk...
Jag undrar i mitt stilla sinne vad som behövs för att uppvärderingen av Epicept skall komma. Idag kom ytterligare positiva besked från företaget och inledningsvis steg aktien upp över 13,-. Sedan nu m...
Har den senaste tiden sett att det är mkt kring Betsson som händer. På TV har jag sett reklam och jag har även noterat att deras sida har ändrat utseende, kul ! Verkar vara en hiskelig aktivitet på si...
Tog en stärkande promenad igår och kom till köpcentret. Där så kom jag på att jag inte varit i MQ-butiken på ett tag. Butikschefen sa på min fråga att Borgförsäljningen går mycket bra. Herrkalsonger s...
Kul att se att Björn Borg handlas upp lite idag. Har ökat lite ytterigare idag. Noterar att Deutsche Bank i London står på köpsidan idag också. Jag har själv fått indikationer att Björn Borg fått ett...
Mycket har hänt i PV Enterprise sedan min säljanalys i maj. Situationen har ändrats helt. Sedan Tûv certifieringen har det fullkomligt haglat in ordrar i storleksordningen som jag inte ens vågade dröm...
En strålande morgon. Solen skiner vackert över hufvudstaden. Många ser glada ut när de går till sina jobb trots det är måndag idag. Piffigt! Jag gläder mig verkligen att se både Klas Palin och Kim Da...
Nu är hösten här och nyhetsflödet från biotech-bolagen har börjat intensifieras. Fokuserar på dagens nyhet från Epicept och förra veckans från Orexo. Epicepts nyhet idag är viktig, att man funnit en...
Godmorgon! Flera intressant börsnyheter har redan kablats ut idag med givetvis störst fokus på Karo Bios lovande studieresultat angående blodfetter. Det är lite kul att följa dessa biotekbolag och sp...