Artimplant: fortsatta problem tynger
Även fastän utvecklingen inom nya läkemedelstekniker går framåt med god fart så är det allmänt känt att läkare är konservativa till nya teknologier. Då Artimplant försäljningstillväxt av ”Artelon CMC...
Även fastän utvecklingen inom nya läkemedelstekniker går framåt med god fart så är det allmänt känt att läkare är konservativa till nya teknologier. Då Artimplant försäljningstillväxt av ”Artelon CMC...
Jag har oftast haft en ganska aggressiv strategi med mål att få riktigt bra avkastning, och följaktligen tagit ganska stora risker. NSP var en ren chansning från min sida och skulle vara "kryddan i po...
Många fina bolag börjar nu bli riktigt billiga. Byggbolagen har jag skrivit om tidigare och sedan dess har p/e talen sjunkit ännu mer. Bland dessa bolag finns det en hel del köpkandidater. Sedan har v...
Jaha, så drog vi då slutligen ner mot de nivåer som gällde vid årskiftet. 10 månaders tradande till höger och vänster, upp och ned och allt det utmynnar i ...ingenting. Plus/minus noll. I alla fall se...
Efter mer än tolvmånader under registrering i EU rycker nu ett beslut för Ceplene allt närmare. Bolaget är positiva och det finns faktiskt en bra chans.
Godmorgon! Vill gratulera er som investerar Betsson, och att ni tror på bolagets utveckling. Sigge Pettersson har gjort ett bra jobb. Läste Betssonrapporten, och den visade sig vara mycket bra. Konc...
Idag är det stor rapport dag för min portfölj, mest nyfiken var jag på Betssons rapport, och den visade sig vara mycket bra. Koncernens intäkter ökade till 177,2 (71,7) miljoner kronor, för det tredje...
Så var det igen storm på världens börser då kreditorospöket åter visat sig. Intressant är även att oljepriset nu är uppe vid 100-dollarsnivån, delvis p.g.a. en storm på Nordsjön som gjort att oljearbe...
I morgon är det säkert dax igen. USA-börsen föll kraftigt p.g.a. fortsatta subprimeproblem och stigande oljepris. Som yra höns kommer nu många antagligen att handla ner Stockholmsbörsen... USA-börsen...
Jag tillhör ju den skara av Redeyes bloggare som är tvungen att arbeta på riktigt ibland. Idag har jag således varit helt borta från marknaden. Vid min kvällsstund vid tangentbordet ser jag att index...