Community posts

Atlas Copco ger dubbla besked

YX
yxhugg

0 comments

Atlas Copco B 56 kr Ett rekordresultat räcker inte, när företaget samtidigt meddelar att efterfrågan är mycket svag. Man bör ta det på allvar när ledningen framställer saken på det viset. Atlas Copco...

De skarpa hjärnorna på Handelsbanken

YX
yxhugg

0 comments

"De skarpa hjärnorna från handelsbanken". Ja, så står det faktiskt i Affärsvälden! "De skarpa hjärnorna på Handelsbanken har räknat igenom en handfull bolag. Fyra av dem ställs på säljlistan." http...

Axfood (TA)

WA
www.axier.se

0 comments

Axfood, AXFO, Large Cap tidigare analys: Närmaste tydliga hinder uppåt består ut av 160-162 samt 167-169 och 172-174. Senaste uppslaget förde aktien upp i underkant av 167-169 och väl där blev det s...

ISM inköpschefsindex

EV
evilsteff

0 comments

Idag presenterades amerikanska ISM inköpschefsindex som steg till 35,6 i januari och det var en återhämtning från 32,9 i december. Jag lägger här in en uppdaterad graf som visar ISM-index historiskt s...

Karo Bio (TA)

WA
www.axier.se

0 comments

Karo Bio, KARO, Small Cap (publicerades imorse) tidigare analys: Blickar vi uppåt förefaller nästkommande hinder finnas uppåt 9.90-10 samt 10.60. Väl däröver är det sedan upplagt för test av föregåen...

BÖRSEN VÄNDER UPP

19
19ac066973ee

0 comments

Jag tro att det bli en kraftigt rekyl uppåt på börsen igen innan nästa veckan. Börsen har testad idag under 600 och orkade stänga upp över 600. jag bedömmer att börsen skulle kunna gå upp igen innan...

200 kr om dagen - dag 5

DO
dojch

0 comments

Så, då var första dagen på den nya veckan avklarad. Här är resultaten. KARO - Köpte - 750 - 11,75 kr KARO - Sålde - 750 - 11,85 kr KARO - Summa: 55 kr KARO - Köpte - 750 - 11,80 kr KARO - Sålde -...