Norwegian - nya HM
Aktie-gurusarna Lynch och Buffet säger ju att man skall köpa aktier i ett bolag där man vet vad de tillverkar eller gör! Finns det någon i detta landet Sverige eller i Norge som inte vet vad Norwegian...
Aktie-gurusarna Lynch och Buffet säger ju att man skall köpa aktier i ett bolag där man vet vad de tillverkar eller gör! Finns det någon i detta landet Sverige eller i Norge som inte vet vad Norwegian...
Den politiska risken är den största risk i denna aktie med tanke på grannländerna. Dock måste vi skilja mellan den arabiska och den kurdiska delen av Irak. I den arabiska delen degraderar ekonomin me...
Kopparbergs Bryggeri är inne i en liten svacka men intäktstillväxten lär snart ta fart igen.
ses framför våra ögon i sp500 monthly
Läge att följa hedgefondstjärnan Thomas Sandell och köpa aktier i amerikanska IT-bolaget Compuware.
Rykten brukar ge näring till aktiekurser men jag tror det krävs bevis för att få Fingerprint Cards att klättra vidare. Det lockar dock mig att fingra på tangentbordet.
Blogginlägget med alla bilder: http://friedmanandfriends.blogspot.se/2013/05/varldens-centralbanker-fortsatter.html I ett tidigare inlägg diskuterade jag varför Kina har både kapital och incitament a...
Spenatbaserade bantningspreparatet Appethyl och förvärvet av MCN verkar inte göra aktien i hälsokostbolaget SCN köpvärd.
Jag har ett svar på Skrogges fråga i tidigare blogg idag,där han frågar hur länge skall Börsfesten vara.
Siffrorna pekar åt fel håll och det närmar sig troligtvis... Verkligheten bevisar samtidigt att siffrorna har rätt, det går åt fel håll på de flesta håll för tillfället