Analys V.46
Videoanalys V.46)
Videoanalys V.46)
Jag blev ombedd att räkna på hur Star Vaults aktiekurs ska värderas om deras spelsläpp blir en succé. Mortal Online släpps på Steam inom kort, efter att ha blivit framröstat av mer än 70 000 potentiel...
Efter senaste tidens strukturförändringar står Railcare redo att möta den ökande efterfrågan från regeringen gällande underhåll av den svenska järnvägen. Nyligen har dessutom den viktiga engelska mark...
Josab International AB på första parkett!
Som trogen prenumerant av aktiespararna gick jag igår igenom nya nummret, och hittade där en annons för bolaget synthetic MR. En grundregel jag använder vid investering är: förstå det du köper. Och ja...
Commodity Quests dotterbolag Benchmark Oil & Gas håller just nu på med sin tredje borrning på Concord Dome. De två förta var mycket lyckade. Men den tredje har större potential än man kan tro vid...
ECB sänkte räntan på väg ned och gav aktiemarknaden en kick men euforin gick snabbt över.
Efter Redeyes senaste bedömning bör värderingen komma upp lite till.
Dagens amerikanska förvärv kommer göra OPUS till störst i USA inom bilprovning. Ett av mina favoritbolag, som jag bloggat om en del, gör mig inte besviken. Ledningen fortsätter imponera och jag tror m...
Jag har följt Opus en tid och bitit mig i tungan många gånger för att jag tvekat. Dagens förvärv i USA är en fantastisk affär och jag köpte en stor post på 10 kronor.