Metro Riktkurs 2kr enligt SE Banken
Metro har under det senaste åren genomfört stora kostnadsbesparingar och slimat verksamheten för att förbättra sitt resultat, man expanderar på marknader som visar organisk tillväxt och konsekvent säl...
Metro har under det senaste åren genomfört stora kostnadsbesparingar och slimat verksamheten för att förbättra sitt resultat, man expanderar på marknader som visar organisk tillväxt och konsekvent säl...
På måndagskvällen publicerades en blogg på Redeye skriven av Karl Lars Magnusson. Densamme är storägare i Karo Bio via Friends Provident International som enligt de senaste uppgifterna äger 6,2 procen...
Min syn på starbreeze: Enligt mig är det mycket oklart vad som händer bakom kulisserna just nu. Enligt mig finns det ett antal möjliga alternativ: Följande står i starbreeze senaste rapport: "Styrel...
Stockholmsbörsen väntas öppna i moll efter press från ledande europeiska terminer som pekar nedåt samt svag Asienbörs nu på morgonen. De amerikanska börserna avslutade måndagen nära nollan. Handeln v...
PA Resources - kalkylerad målkursformel 2010 : (Brent x 0.042 – 2.43) USD Antaget över framtida produktionsår genomsnittliga ytterligare totala investeringar och löpande kostnader per producerad BOE...
Atrium Ljungberg 78,5 kr/aktie Jag har sedan en tid tillbaka valt att följa bolaget Atrium Ljungberg. Fick upp ögonen för detta bolag då Simon Blecher på fd. HQ-fonder köprekat det ett antal gånger....
Till Karo Bios styrelse och aktieägare, Jag ser framemot att föra en diskussion med styrelsen om hur man bäst tar tillvara på både bolagets och aktieägarnas intressen. Jag hyser tillit till att Bo H...
MrPink lämnade en kommentar på Redeye efter mitt föregående blogginlägg; Förestående tjurrusning? (TA) – han skriver följande ”Om du backar och tittar bakåt 4 år! Får du då samma bullish-trend som...
Tisdagen den 12 oktober 2010 kommer it- och regionminister Anna-Karin Hatt att pressentera regeringens budgetproposition på HomeMaid i Halmstad. Jag tolkar valet att låta HomeMaid vara med i presenta...
Ericsson hör till de mest genomlysta bolagen på stockholmsbörsen. Många analytiker ägnar sig på heltid åt att följa aktien. Då skulle det inte finnas mer att säga. Eller?