Skördetid i Tigran?
Jag har under senaste två veckor tid handlat på mig aktier i Tigran .Ett litet företag på aktietorget aktiv inom tandvården http://www.tigran.se/top-menu/kort-om-tigran/ Aktien lämpar sig inte: För d...
Jag har under senaste två veckor tid handlat på mig aktier i Tigran .Ett litet företag på aktietorget aktiv inom tandvården http://www.tigran.se/top-menu/kort-om-tigran/ Aktien lämpar sig inte: För d...
Stockholmsbörsen väntas öppna i negativt territorium efter nedgångar i USA i gårdagens sluthandel. Ytterligare press kommer från ledande amerikanska terminer på minus.
Jag ställde ett par frågor till Bob Cook i förra veckan, nu på morgonkvisten dök svaren upp. I heard the news about a retracted Health Canada application. A correct move in the current situation. How...
Man tycker synd om Finnairs VD som försöker bringa lönsamhet till Finlands stolthet i luften. Att kabinpersonalen skulle strejka var säkert med i planeringen. Strax efter offentliggjordes också planer...
Tror att den nordmaerikanske aktiemarknaden står inför en större uppvärdering dom närmaste 6-12 månader och har inhandlad en del fonder främst då Nordea american growth och value, men även lite obliga...
November månad präglades av en snäv konsolidering för OMXS30-index. Månaden inleddes med index vid stödnivån kring 1080 punkter som senare under månaden testades igen. Motståndsnivå möttes strax under...
Nu kommer fler kvitton på att 2011 blir Pricers år. Läs mina tidigare bloggar. Aktien får dessutom förnyat bränsle iom dagens utbrott ur senaste tidens konsolidering. Dagens nyhet: Castorama install...
Äntligen ser det ut som Starbreeze skall lyckas. En nyemission som kapitaliserar upp bolaget ger kraft för nya förhandlingar och egna produktioner.
På drygt ett dygn har det kommit tre stycken pm från Dignitana med hög sprängkraft: Order om 8 st system till Sydkorea + Kommenterar om lansering i Kina H1 2011 (tidigare ej kommenterat speciellt mkt...
Jag valde att ta hem vinsten i fredags i ShaMaran då kursökningen var hysteriska 98,5 % på 7-8 veckor för min del..Bra betalt på insatt kapital ;-) Jag kommer att gå in igen när resultatet från borrni...