Community posts

Skördetid i Tigran?

HA
hannibal

0 comments

Jag har under senaste två veckor tid handlat på mig aktier i Tigran .Ett litet företag på aktietorget aktiv inom tandvården http://www.tigran.se/top-menu/kort-om-tigran/ Aktien lämpar sig inte: För d...

Insiderutredning satte press

RE
redaktionen

0 comments

Stockholmsbörsen väntas öppna i negativt territorium efter nedgångar i USA i gårdagens sluthandel. Ytterligare press kommer från ledande amerikanska terminer på minus.

Epicept - Latest from Tullytown

PF
pfenix

0 comments

Jag ställde ett par frågor till Bob Cook i förra veckan, nu på morgonkvisten dök svaren upp. I heard the news about a retracted Health Canada application. A correct move in the current situation. How...

Blir det någonsin som man tänkt sig?

IT
itrader

0 comments

Man tycker synd om Finnairs VD som försöker bringa lönsamhet till Finlands stolthet i luften. Att kabinpersonalen skulle strejka var säkert med i planeringen. Strax efter offentliggjordes också planer...

Letar efter amerikanska värdebolag

FR
frefec

0 comments

Tror att den nordmaerikanske aktiemarknaden står inför en större uppvärdering dom närmaste 6-12 månader och har inhandlad en del fonder främst då Nordea american growth och value, men även lite obliga...

Trading Scenarios Track Record November

FC
fc9a2f2f21ae

0 comments

November månad präglades av en snäv konsolidering för OMXS30-index. Månaden inleddes med index vid stödnivån kring 1080 punkter som senare under månaden testades igen. Motståndsnivå möttes strax under...

Pricer - Ny order idag

IN
inzaire

0 comments

Nu kommer fler kvitton på att 2011 blir Pricers år. Läs mina tidigare bloggar. Aktien får dessutom förnyat bränsle iom dagens utbrott ur senaste tidens konsolidering. Dagens nyhet: Castorama install...

Starbreeze: nu då??

FR
frefec

0 comments

Äntligen ser det ut som Starbreeze skall lyckas. En nyemission som kapitaliserar upp bolaget ger kraft för nya förhandlingar och egna produktioner.

En Whiskyblogg ..

D2
d29ea4a86d4b

0 comments

Jag valde att ta hem vinsten i fredags i ShaMaran då kursökningen var hysteriska 98,5 % på 7-8 veckor för min del..Bra betalt på insatt kapital ;-) Jag kommer att gå in igen när resultatet från borrni...