Advenica - Nästa Raket inom It-Säkerhet?
Advenica är ett Svenskt bolag verksamt inom it-säkerhet. Väl fungerande it-system är grundläggande för vårt moderna samhälle då mer och mer funktionalitet baseras på it. Nyligen har vi sett en extrem...
Advenica är ett Svenskt bolag verksamt inom it-säkerhet. Väl fungerande it-system är grundläggande för vårt moderna samhälle då mer och mer funktionalitet baseras på it. Nyligen har vi sett en extrem...
ser hög uppsida här mot hösten
Trots ringa tid som börsnoterat bolag börjar den pre-kliniska portföljen gå mot nya upptäckter och läkemedelsbolagen visar nu aktivt intresse för Gabathers produktportfölj.
Läge att köpa aktier i bolag som Fingerprint Cards, Arcam och Tobii?
Qbank erbjuder företag och myndigheter molnbaserade produkter och tjänster inom Digital Asset Management (DAM). En lösning som möjliggör för bolagen att hantera program, datalagring, processorkraft oc...
Under fredagen fick vi se väldigt intressanta rörelser i bolaget U.S Energy! Aktien steg kraftigt under ökad omsättning och detta i kombination med att bolaget inom kort förväntas släppa nyheter gäll...
Vem är Arne Fredly?
Det här är mitt andra inlägg angående eSport och mina kommande investeringar i det. Först måste man förstå värdekedjan och hur folk tjänar pengar på det. Först då kan jag själv tjäna pengar på det. Vi...
Utbildande video analys
LKAB har levererat utdelning till den svenska statskassan under hela den tid alla nu levande människor i Sverige funnits. Det finns ingen debatt om att privatisera denna klenod. Den är upphöjd över al...