Min långsiktiga portfölj 10 bolag
Här kommer 1:a bolaget i min långsiktiga portfölj. Som alltså är utvald på endast fundamental framtids analys
Här kommer 1:a bolaget i min långsiktiga portfölj. Som alltså är utvald på endast fundamental framtids analys
”Vi bedömer till 75-80% att vi har en hjärtpump som jobbar Precis som ett riktigt hjärta, och som levererar samma tryck, samma syresättning, samma flöde och blodet snurrar som i ett riktigt hjärta, oc...
Idag på morgonen skickade Interfox Resources ut en pressrelease som bekräftar att hela styrelsen träffar ett Asiatiskt bolag för slutförhandlingar. Jag för min del är helt övertygad om att de ska sign...
Idag presenterade Dome sin q2 rapport. Det var inte någon vidare kul läsning. Bolaget visar en förlust på 3,6 MUSD. Bolaget skiver att det uppkommit några incidenter i deras icke-operativa gasfält so...
Cantargia är ett läkemedelsbolag noterat på First North sedan Mars med inriktning på att bota ett av samhällets och sjukvårdens största problem, cancer. Läkemedlet angriper cancerstamceller genom en a...
CTT är marknadsledande inom fuktregleringsteknik för flygplan. Med slagorden "Humidity in Balance" vill CTT hjälpa flygbolagen att dels minska kostnader och problem med kondensation och dels motverka...
Västeråsbolaget Real Heart befinner sig en mycket spännande fas med sina studider, kortvariga djurtest med hjärtpump modell (8) planeras starta nu i september. Här kommer en dagsfärsk intervju!
Den senaste tiden har Redsense ingått två enl mig mkt intressanta avtal.(Se länkarna nedanför) https://www.avanza.se/placera/telegram/2015/08/26/davita-kidney-care-startar-pilotprojekt-med-redsense-i...
Absurt övervärderat
Under 70 talet rush gick vissa bolag upp otroliga 100 000%, ett gick över 500 000%. Vid nästa rush mellan 1993-1996 gick ett bolags aktie gick upp över 26 000%.