Intervju Interfox Ordförande Max Renard
Interfox tar med stora kliv steg fram mot affären. Trotts otroligt fina uppdateringar och nyheter är det svårt att se tydliga förändringar i kursen. Visst har vi haft ett hårt börsklimat dom senaste m...
Interfox tar med stora kliv steg fram mot affären. Trotts otroligt fina uppdateringar och nyheter är det svårt att se tydliga förändringar i kursen. Visst har vi haft ett hårt börsklimat dom senaste m...
Innan oljebolaget Interfox började köpa rättigheterna till Igalskoje av OOO Bakcharneftegaz. Ägdes Igalskoje licensen av Sprint Energy som numera är ombildat. De hadde samma upplägg som i dagens Inter...
Videoanalys
Easyfill senaste rapport visar på tecken att omsättningen lär öka kraftigt de kommande åren. ”Samtliga svenska livsmedelskedjor har kontaktats och initiala möten har genomförts och tester i olika omf...
Utbildande video analys
Det är mitt andra blogginlägg om den affär som jag presenterade i mitt förra blogginlägg. Där jag beskrev affären mellan Petroneft och Oil India. Detta blogginlägg är en fakta jämförelse för att småsp...
Alla som är investerade på börsen nu, och särskilt i bolag med Kina-exponering borde sätta sig in i den nuvarande ekonomiska situationen i Kina. Risken är stor att konsumtion inte kan bära upp en stap...
Ja nu har det blivit kaos igen i Turkiet och jag skulle gärna vilja veta vilka bolag som har exponering mot Turkiet.
- marknadsplatsen för framtidens annonsering
Det är väldigt mycket debatt nu om Interfox. Att licensen ska säljas för miljarder. En investering som skedde ett år sedan i Interfox omedelbara närhet säger en del om värdet på Licenserna i Tomsk Obl...