2007-08-16
Rejält ras idag och det kändes fint att ha björnar i portföljen som mildrade lite. Sålde alla mina björnar på förmiddagen. Lite för tidigt men ändå med god vinst. Det känns som om den där totala panik...
Rejält ras idag och det kändes fint att ha björnar i portföljen som mildrade lite. Sålde alla mina björnar på förmiddagen. Lite för tidigt men ändå med god vinst. Det känns som om den där totala panik...
Jag köper i privata depån nu på mig billiga papper.Till yrket är jag i psykiatribranschen och ser nedgångarna som uttala psykologiskt betingade där kontakten med förnuft och företagsfundamenta slutat...
Enligt bolagets VD Niklas Eriksson är bolagets marknad extremt bra och positiv. Under det andra kvartalat föll man på eget grepp, det vill säga att det är svårt att få tag i duktiga säljare. Företaget...
Borg tog en rak backhand och slår mina och marknadens förväntningar än en gång, härligt! Omsättningsökning med 82 % och v/a ökar 115 % under kvartalet och jag "tvingas" än en gång att höja min årsprog...
Tack för alla insiktsfulla blogginlägg de senaste dagarna. Top of the mind just nu är ju som sagt pyspunkan på kreditbubblan. Ju mer man grottar sig ned i ämnet desto mer oroad blir man. Börjar få gan...