Dow Jones 2 intressanta långsiktiga scenarion
Analys
Analys
Crown Energy är ett olje/prospekteringsbolag med fyra tillgångar i portföljen. Ett mycket undervärderat bolag, jämfört med peers.
GomSpace är ett av de mest intressanta bolagen jag har hittat på länge, kanske någonsin. Billiga rymdtjänster, "NewSpace", är en industri som kommer explodera fullständigt kommande år, om bolagets vis...
Videokurs
Medirätt kan efter flera år av utveckling, förhandlingar och långdragna patentansökningar/tvister stå inför sitt första större genombrott. Bakgrund: Bolaget verkar inom ett mycket intressant område...
This is an update to my previous post which can be found here : http://www.redeye.se/analys/userreport/auriant-mining-watch-out-here-comes-turnaround I've been investing in cheap resource stocks this...
Cyxone tror jag har väldigt goda chanser att bli årets hetaste case på dom mindre listorna. En uppvärdering på 100-200% skulle inte förvåna mig! Här är min motivering till detta: * Bolagets subs...
Videoanalys
EU börjar på allvar uppmärksamma tidvattenenergins potential.
En genialiskt enkel produkt som skyddas av ett patent som täcker det mesta kan inte bli annat än en försäljningssuccé. Easyfill säger själva att de kommer erövra världen Och de är på mycket god väg!