Aktieblogg-del II
Måste fråga Redeye vad meningen med dessa bloggar ska vara... ...ska det vara aktierelaterade som namnet "Aktieblogg" antyder ? Eller ska det vara mer privata, där man kan ventilera sin starka kärle...
Måste fråga Redeye vad meningen med dessa bloggar ska vara... ...ska det vara aktierelaterade som namnet "Aktieblogg" antyder ? Eller ska det vara mer privata, där man kan ventilera sin starka kärle...
Först och främst. Kul att AMA har hittat tillbaka till spelplanen igen! De vet hur man ska göra:) Tidigare i veckan har Danske Bank shoppat loss. Danskarna vet hur man ska värdera Björn Borg!? Månne h...
Vad händer i bolagen. Här följer mina händelselistor över de senaste två månaderna: Countermine 071010 Sekretariatet för minröjning och utveckling av NV-kusten i Egypten uppdaterar sin web site. De...
Det här med att skriva bloggar verkar bli mer och mer populärt och kan nog bli riktigt bra och intressant om det sköts. Men Redeye kanske behöver styra upp lite vad blogginläggen ska handla om och hur...
Morgonen började med en härlig frukost bestående av Cafe Bustelo som jag köpte i New York, ett riktigt amerikanskt kaffe typ NY-Coffee, och färskt bagels med philadelphia ost och lufttorkad skinka frå...
Precis som herrarna Sigge Portfölj och Xavi påpekade var min jakt på borgaktier till slut ganska löjlig. Att jaga 25öre är enfaldigt och ganska onödigt, kanske var det masochisten i mig som ville bli...
Usch, vilken kall morgon. Lite uppmuntrande var det dock att lyssna till dvärgpapegojornas morgonsång (skrik!). Kul var det också att katten sovit bredvid mig och frun inatt. Dessvärre är det dock int...
Min kontakt i London har talat med inköparen på Selfridges i London Toby Baterman telefonledes och jag fick frågor och svar till mig i morse. Fick inte ut jättemycket men det väsentliga tycker jag änd...
Ja nu tar Björn Borg steget ut i Europa. ´Nya marknader annonserades i Q2 och det var som bekant Frankrike, Österrike och Australien. Först ut är Australien efter att jag sett att GustavS på BS lagt...
Enligt uppgift på flera ställen så ska E24 Weekend på TV8 kl 21.00 nu på söndag ha gästerna Nils Vinberg, Björn Borg och Christina Tillman, Odd Molly som diskuterar det svenska modeundret och om det ä...