Arc Aroma - levererar
Efter att den initiala haussen lagt sig handlas Arc Aroma nu runt 7 kronor. Med tanke på att bolaget levererar borde vi när sommarstiltjen lagt sig i alla fall komma över tidigare toppkursen 12,45 SEK...
Efter att den initiala haussen lagt sig handlas Arc Aroma nu runt 7 kronor. Med tanke på att bolaget levererar borde vi när sommarstiltjen lagt sig i alla fall komma över tidigare toppkursen 12,45 SEK...
Utlåningsfirman Trustbuddy växer så det knakar och det lär finnas mer att hämta i aktien.
Indiskiska Cooper Corp som samarbetar med Ricardo har i dagarna lanserat Gen Sets i CGI på mässa i Bombay. Är detta SinterCasts nye OEM kund i Asien ?
Video analys för långsiktiga investerare och swing traders
Husvagnstillverkaren Kabe har en svacka men bolaget är välskött så man kan man börja köpa på sig aktier.
Efter att ha börjat läsa boken Världens 99 bästa investerare tyckte jag att det var intressant att kika på deras större innehav i portföljen. Jag valde 20st av dessa investerare som fanns på insider m...
Förra hösten hade jag glädjen att kunna presentera ett dokument som visade att Sensys Traffic tagit hem ett stort ramavtal i Usa. Även förutsättningar för svenska trafikverkets upphandling som senare...
Centralbankens balansräkningar har tredubblats. Men för handel och produktion som skulle stimuleras, har penningmängden inte varit så låg på femtio år. Det visar chart som FED själva gett ut i dagarna...
Rune F Löderup fintade bort hela backlinjen av småsparare i OraSolv AB?
Som ett svar på Whimsical "The Wimp"s blogg och våra helt olika placeringsstrategier! ;)