Community posts

Press i starten

RE
redaktionen

0 comments

Stockholmsbörsen förväntas inleda handelsdagen svagt. Press kommer från de asiatiska börserna tillsammans med ledande europeiska och amerikanska terminer.

Eniro kvartal 3

5A
5ab0de1544ed

0 comments

Strategin att transformera Eniro från printberoende till onlinemöjligheter Har helt klart fått en lyckad start! Många har räknat ut Eniro och det haglar rykten via de ekonomiska Damtidningarna. (DI)

En i raden

HA
hannibal

0 comments

Jag har länge nu tittat på en aktie jag anser köpvärld men inte riktigt kommit till skott att köpa före i dag.Bloggen är egentligen lite för tidigt utställd för att ge bra garantier att det bli så som...

En nybörjare berättar

TY
tyrre

0 comments

Jag är en nybörjare på aktier med en liten summa pengar och begränsad kunskap om aktiemarknaden. Då jag intresserat följt bloggandet på RedEye under ett år känner jag att jag skulle vilja redogöra lit...

Avega bryter upp efter BV-rek

DU
ducchi

0 comments

Avega fick en köprek i senaste BV-numret samtidigt som kursen konsoliderat i flera månader. Nu ser aktien ut att bryta ut ur motståndet kring 19.80-20.00 kr. Inom kort väntar också listbytet samtidigt...

Litet startkapital

YX
yxhugg

0 comments

Den som har ett litet startkapital har det inte lätt, men det är dock kunskapen om hur man skall förränta pengarna som är det största hindret för att de skall växa.

Förvirrande!

IT
itrader

0 comments

Ibland säger en bild mer än de tecken som krävs för att ska registrera "bloggpoäng"!