2011 Börjar hel underbart, det känns lite som om börsen startade morgonen med att stoppa i sig lite kellogsfrostis eftersom det väcker tigern.
Hur som helst,
Dignitana rusade upp hela 20 % ångrar lite att jag inte gått in med ännu mera, men men jag får väl chansen senare, / Lätt att bli lite girig.
Endomines gick upp runt 2 % hade nog förväntat mig mer, men så fort alla bitar faller på plats kommer den nå 12-13 med tanke på guldpriset.
Doro, har det skrivits om en del nu på sistone, jag är den som tar allt som skrivs med en nypa salt men trots det, så ser jag inget som skulle fälla aktien, jag ökade mitt inne hav idag. Aktien gick upp runt 1% cirkus.
Svarta pärlan, kändes trött kanske svirade för mycket under nyår, steg 1 % men som sagt den kommer gå trögare under det här året tror jag, trots att oljepriset ökar. Men men.
Clean tech east holding var en riktigt stor besvikelse, funderade ett tag på att sälja av den men väntar till rapporten det finns en del anledningar att ha kvar den janauari / februarari ut. minnus 5 % tyyyp
Sammanfattningsvis
Är jag nöjd, ska lägga mig i badet nu och njuta av en kopp kaffe.
kramis