Twitter inlägg visar Taurus närvaro på världens största branschmässa
2016-06-23 08:36Please note: Community posts are written by its members and not by Redeye’s research department. As a reader you’re always encouraged to critically analyze the content.
I brist på direkt information och kommunikation från Taurus Energys ledning får man ibland gå omvägar för att söka info. Detta är ett utmärkt exempel.
Nu i veckan pågår den stora etanol/biofuel konferensen Fuel Ethanol Workshop 16 i USA. Att Lallemand och Taurus är på plats framgick redan sedan tidigare via konferensens hemsida. Taurus nämner dock inget om detta event och det togs inte heller upp i förra veckans kvartalsrapport medan Lallemand å sin sida går ut med info både via hemsida och deras Twitterkonto. Ett Twitterkonto som igår gick ut med följande bild som visar Lallemand/Taurus bås på konferensen: https://twitter.com/alcoholschool
Bra PR för Taurus detta med både stor reklamskylt i bakgrunden och därtill det tidigare hett diskuterade produktbladet nere till höger på bilden. Ett deltagande på världens största branschmässa kanske inte är en jättenyhet men för mig är det obegripligt hur man inte ens kan nämna detta event för sina aktieägare, att behöva gå omvägar via samarbetspartners Twitter konton för att få info är nästan skrattretande. Börja kommunicera Taurus! Och skäms inte för ert deltagande på världens största branschevent.
Kraven höjs efter år av tester & utvärderingar och det är dags för Taurus att börja leverera, kommer de att lyckas? Fortsättning följer...