Post entry

Odd Molly lanserar en "Global kampanj online!"

Please note: Community posts are written by its members and not by Redeye’s research department. As a reader you’re always encouraged to critically analyze the content.

Odd Molly gör en global kampanj över nätet inför lanseringen av vår och sommarkollektionen 2009 vilket jag tolkar som mycket possitivt. Varumärket finns idag representerat i cirka 1600 butiker i 38 länder och antalet växer hela tiden, även produktbreddningen kommer att bidra med den ökande tillväxten.
Jag hade köp på Molly när kursen var uppe på 137 kr vilket visade sig helt feltimat. Sigge Portfölj hade köp på Molly när kursen hade dalat ner till 90 kr med motiveringen att Odd Molly har fått för mycket stryk. Nu har aktien dalat ner till som lägst 45 kr och i skrivande stund står den i 58 kr och botten kan vara passerad. Personligen har jag tagit in Molly igen efter att ha sålt ut allt på mellan 90-100 kr med stor förlust, nu är genomsnittet 53,50 kr och jag ser med stor tillförsikt fram emot rapporten som kommer den 22 aug. I oktober kommer ordervärdet för vår och sommar kollektionen 2009 och vi kan börja att räkna på 2009...

0 comments

You need to to read and post comments.

Does this article violate Redeye’s Rules & Guidelines?