Gratis swing trading utbildning (Sveriges bästa på film 100 min).
2015-08-11 16:08, Edited at: 2017-01-27 10:10Please note: Community posts are written by its members and not by Redeye’s research department. As a reader you’re always encouraged to critically analyze the content.
Gratis trading utbildning.
Youtube-kanal för dig med intresse för aktiehandel, kvantitativ teknisk analys och trading. Här finner du analyser, pedagogiska tradingkurser, användbara tips som kan hjälpa dig i din karriär inom aktiehandel och trading. Jag själv började handla på börsen 2007, tillämpar statistik, teknisk analys till min daytrading och swingtrading. Jag är småbarnsfar, med stor passion för att hjälpa andra människor. Syftet är att som följare ska du få hjälp med de pusselbitar som behövs för att bli en professionell trader, då det tar många år att lägga börspusslet och samtidigt förses med trevliga analyser. Om du tittar på utbildningsfilmerna via datorn, har jag även lagt upp många pop-up notiser med användbara tips på hur du kan kvantifiera teknisk analys i jakten på höga sannolika signaler för att hjälpa dig i din karriär inom aktiehandel och trading. Som inte visas om du tittar via mobil, TV eller surfplatta. Har även tips på 11 aktier med långsiktig fundamental potential, placeringshorisont minst 30 år. Som ligger lite längre ner på kanalen.
Varmt välkommen!
Med vänlig hälsning Bubo
Video: https://www.youtube.com/watch?v=wTVtQWaobVc&t=5s