Hej

Att motivera hur saker ska till om några månad detta är helt enkel på grund av de senaste tider många stater låg bakom att hålla upp börsen upp men kan det vara långvariga?

nej

1-om räntor är så låga det kommer att dra upp många priser uppåt vilket det kan vara mycket negativ för konsumenter att kunna konsumerar vilket kommer vi se en minskning handel .

2-låga räntor är inte för evighet på grund av om länder som ligger med stora underskott höjer inte deras räntor och skatter då många länder kommer att gå KK vilket vi ser idag många EU länder som ligger i kris.

3-Att tro på högre tillväxt för många företag innebär att företagarna skulle kunna hittar nya tillväxt området men tyvärr detta svårt nu på grund många länder har sitt eget bekymmer om deras underskott och deras fel väg mot sina medborgare att ger pengar till banker sen banker brinner i luften.

4-vi har sett många företag har stora negativa kassan men ändå de vill delar ut pengar till sina aktieägare för vad?

Hur kommer de klarar sig om några månader som ekonomi vänder inte upp ?

Den värsta problem som världen lever idag är att MEST LEVER MED LÅNADE PENGAR OCH HUR DETTA SLUTAR?

5-felet som vi ser idag skapades av Central banker som hade blandad sig med marknad och hade låtit räntor skulle vara så låga att folk lånar pengar sen staten betalar från mina pengar eller dina att rädda de.

Jag tro stenhård att det kommer att bli en rejäl nedgång för ekonomi igen på grund av misstagen som bankerna som har gjort en gång till.

Jag skulle bara fråga den svenska central bank chef :Hur kunde ni göra värre misstag när ni visste att det är fel att lånar ut pengar till de som kan inte betalar?

Vad hade hjälpt när ni sänkte räntor ?

Detta kommer att slutar med krasch för börsen under 2010-11.

Det finns bevis att kunna visa varför . det ska hända?

DETTA EKONOMI HAR CANCER SJUKDOM VILKET MAN SKA KAPPA DEN DELEN SOM ÄR ALLVARLIGT SÖNDER .

Om det finns någon här som vill skriva en bok med mig om nya börskrasch bli tacksam och är bredd att investerar i den här boken

Lycka till .