Post entry

In med Betsson-2010 är spelbolagens år.

Please note: Community posts are written by its members and not by Redeye’s research department. As a reader you’re always encouraged to critically analyze the content.

Betsson och dem andra spel bolagen kommer att gå mot ett ljusare år. 2010 ett år med många arrangemang. För att ta exempel så är det Vinter OS,Fotbolls VM, pågående EM-kval och Melodifestivalen. Dem 2 förstnämnda var inte med 2009 då det är var fjärde år. Under OS kommer det att vara många olika sporter som man kan satsa sina pengar på. Fotbolls-VM är nog ett av dem största sport arrangemangen som finns i förhållande till hur många länder som finns med. I Europa kommer det att spelas på Eurovision song contest. Även om Norge som är värdnationen har bestämt för att stänga av spelbolagen som inte har licens i landet så kommer det att kunna spelas i andra länder det är jag helt säker på. Detta kommer att få kunderna att bli mera aktiva. Även skraplotterna verkar ha en positiv framtid.

Glöm det som har hänt och titta på det som kommer att hända.

Förövrigt verkar det gå bra för skraplotterna och dessutom börjar man söka sig till andra länder. Betsson är dessutom ett bolag som ger en bra direkt avkastning på om man räknar med extra + vanliga utdelningen räknat med kursen 126 kr för att ta ett exempel.

Som sagt jag jagar utdelning nu och dessutom så är jag väldigt sport och musik intresserad.

Tog en vinst från Atlas b kurs 90,55

Betsson är ett företag som jag har haft förut och tror på helt enkelt. Finns annars bolag som Entraction redbet Unibet med mera. Har själv haft Betsson,Unibet och Entraction( på den gamla 24 poker tiden). Jag har haft mest lycka med Betsson och hoppas på att den lyckan fortsätter.

0 comments

You need to to read and post comments.

Does this article violate Redeye’s Rules & Guidelines?