Post entry

2007-08-17

Please note: Community posts are written by its members and not by Redeye’s research department. As a reader you’re always encouraged to critically analyze the content.

Mm, kortsiktigt ser det ut som jag gjorde rätt när jag sålde mina björnar igår. Tankade rätt mycket MSAB då också och lite mer Countermine. I morse skulle man knappast trott på plus i Sverige efter MEGA-raset i Asien men just nu kan visst vad som helst hemma. Vad händer nästa vecka, det är frågan? Å ena sidan tror jag nervositeten härskar på världens börser fortfarande. Å andra sidan tror jag de flesta börjar prisa in kreditoron. Det verkar vara något vi får leva med ett tag och världen lär ju knappast gå under för den saken. Många aktier är billiga nu. Om inte röran i världens ekonomi orsakar en tvärvändning i konjunkturen kan man göra bra köp. Men som sagt, vad händer nästa vecka, det är frågan? Ja, MSAB har i alla fall rapport på fredag och det blir högintressant. Hur börsen i sin helhet går vet jag däremot inte men det blir också intressant.

0 comments

You need to to read and post comments.

Does this article violate Redeye’s Rules & Guidelines?