Omxs30 laddar för ett fall på 15%
Videoanalys
Videoanalys
Sino Agro Food verkar ha blivit ett totalt bortglömt tillväxtcase. Bolaget har sedan notering på den norska listan Merkur sakta sjunkit i värde för att de senaste dagarna totalt krascha. Känslan är at...
Bakgrund Har inte skrivit mycket här på Redeye det senaste året. De som följt mig tidigare vet att jag tidigt intresserade mig för AroCell då deras BV låg kring ca 30 MSEK. Har en fortsatt positiv sy...
Klick Data är ett fascinerande case. Stora saker kan vara på gång!
Idag meddelade Alzinova att ett andra samarbetsavtal med ett nordamerikanskt Big Pharma slutits. Det är Alzinovas andra utvärderingsavtal med ett Big Pharma och deras tredje nära samarbete med ett Big...
Medirätt har på kort tid erhållit två viktiga patent för Dosell, Europa patent samt USA patent. En värdering gjord av Grant Thornton visar att värdet på Europa patentet ligger i spannet 151-190Mkr. Vä...
"Tillväxten följer planerna med en fördubbling av omsättningen 2015. Den höga tillväxten kommer att fortsätta" säger VD:n i senaste bokslutskommunikén. Med en tllväxt på cirka 100% och bokförd vinst 2...
Detta bolag har haft det tufft under 2015 men nu så har bolaget blivit en ”tyst” raket. Faktum är att för 2016 är detta bolag i skrivande stund det bolag som har gått näst bäst på hela Aktietorget. Bo...
Pexa detta lilla Svenska medtechbolag har alla förutsättningar att kunna bli en av årets hetaste aktier på dom mindre listorna. En uppvärdering likt dom vi sett i tex Redsense och Phase Holographic fö...
Efter att i vår ha signat deal med Subway genom Pepsico i UK så har nu EasyFill skrivit avtal med en sydafrikansk kedja med 400 butiker. Avtalet sträcker sig på 5 år och är värt 50 000 000 kr per år....