Storytel
Stark tillväxt och höga expansionsplaner bäddar för hög kurspotential!
Stark tillväxt och höga expansionsplaner bäddar för hög kurspotential!
Veckoanalys.
Att hävda att något är ”State of the art” kan låta oseriöst. Men detta är just vad Malmöbolaget VibroSense Dynamics (nedan VSD) känselmätningsinstrument och -metod är. Än mer vågar jag göra detta utta...
Samtliga delar i ExeoTech rör sig i rätt riktning; Finansieringen är klar, Försäljningsbutikerna i Asien ökar och verksamheten i Kalmar utvecklas enligt plan. På så sätt ser jag Exeotech som en potent...
Cline hade redan från start försäljning till företag i fem länder. Utöver de fem befintliga länderna så har ytterligare två RIKTIGT stora marknader tillkommit den senaste veckan, Japan och Frankrike!...
Innan du börjar läsa min text så ska du veta att handel med värdepapper är inte utan risk och att du bör ta in det du läser här med ett kritiskt tänk och jämför med dina egna tankar och värderingar. D...
Video
Alzheimer är ett segment inom Biotech där det satsas allra mest nu. Om man tittar på några licensavtal som ingåtts senaste åren på preklinisk nivå rör det sig om enorma summor. Flera avtal som ingåtts...
Bland börsens alla övervärderade bolag så finns det ett som verkligen utmärker sig i den motsatta kategorin. Med imponerande omsättningstillväxt på 132% och på aktiva kunder med 54% samt närtidstrigge...
Nexam Chemical har kunder/samarbeten med några av de största företagen i världen, inom plastindustrin. Kommersialiseringen har börjat, och många triggers väntar, då många testar Nexams patenterade Nex...