Live Session med Gabathers VD Bert Junno
Den 20 juni höll Facebook-sidan Aktier Småbolagsjakten en livechat med Gabathers vd Bert Junno. Över 180 investerare deltog i chatten där Bert Junno svarade på frågor rörande bolagets verksamhet i dag...
Den 20 juni höll Facebook-sidan Aktier Småbolagsjakten en livechat med Gabathers vd Bert Junno. Över 180 investerare deltog i chatten där Bert Junno svarade på frågor rörande bolagets verksamhet i dag...
Dome Energy har som många andra olje- och gasbolag gått igenom ett stålbad. Men till skillnad från många andra har man gjort det framgångsrikt och tjänar nu pengar igen. Nedan följer mina anteckningar...
Jag har noterat att det finns ett par individer som haussar TMG som en bra investering, vilket är olyckligt. Själv skulle jag vara mycket försiktig med att investera i ett bolag som bygger sin tillväx...
Bosjö Fastigheter är en oupptäckt högutdelare och det största innehavet i min direktavkastningsportfölj.
Crowdsoft är ett mycket spännande bolag där ledningen, med bla Fingerprints förra styrelseordförande Urban Fagerstedt gör gällande att bolaget står inför sitt stora genombrott (går att läsa i prospekt...
Eyeonid Technology AB gör NE till en värdering av 94 Mkr pre-money men så sent som i april var bolaget värderat till 14 miljoner (baserat på New Equity Venture International AB försäljning av 6% för 8...
GomSpace (GS Sweden), ett företag som producerar nano-satelliter noterades i torsdags på NASDAQ FIRST NORTH och tog samtidigt in en stor mängd kapital, hela 125 MSEK. Aktier kunde tecknas till 12,5 kr...
Det råder fortfarande IPO-hausse och det har fått rena lycksökare att försöka börsnotera sig. Eyeoneid är en av dessa. Mitt råd är att INTE teckna.
Sveriges Radio rapporterade i maj 2016 att antalet kortbedrägerier i Sverige ökar lavinartat. Under årets tre första månader har polisen fått in 25 000 anmälningar, vilket är dubbelt så många som förr...
Noterades för två dagar sedan på First North Stockholm. Brexit-oro och annat som händer i världen tror jag fått folk att missa denna potentiella raket. Bolaget uppvisade i Q1 mer en dubblering av omsä...