US dollar
En liten morgonblogg har guld i mun. Eller? Näe hur lät det där? Grattis till alla er som äger Blackpearl. Kallesfarsa skall ha en stor eloge för det tipset. Nog om det.. När jag gjorde analysen om...
En liten morgonblogg har guld i mun. Eller? Näe hur lät det där? Grattis till alla er som äger Blackpearl. Kallesfarsa skall ha en stor eloge för det tipset. Nog om det.. När jag gjorde analysen om...
Till att börja med så vet jag inte vilken kurs Öhman kommer fortsätta tanka BEF SDB till men imorse låg dom iaf med en dold order på 220 000 aktier om jag såg rätt. Antagligen om dom fortsätter att dr...
Highlights från BlackPearls Q3 rapport : Intäkterna var 33 miljoner dollar (24). Efter royalties var intäkterna 25 miljoner (17). Produktionen under kvartalet uppgick till 6.646 fat oljeekvivalenter...
Stockholmsbörsen förväntas inleda torsdagen försiktigt. Stöd kommer från starka börser i Asien och europeiska terminer, medan press kommer från ledande amerikanska terminer.
KANONEN KOMMER SLAKTA KALKONEN!! Det mesta tyder enligt mig för att det kommer bli kanon. Har suttit och läst lite om de senaste nyheterna och nedan kommer en lägesrapport ur min synvinkel. Dessa sa...
Jag anser det vara ett starkt köpläge nu i NeuroVive på risk/reward på några veckors och på lååång sikt nu kring 23+ kr. Jag kunde inte ana att min "offentliggjorda nyhet" 29 okt skulle orsaka sådant...
Redeyes nya app för Iphone finns nu tillgänglig för nedladdning helt gratis. Appen gör att du på ett enkelt sätt kan följa just de bloggare, analytiker och bolag du själv är intresserad av. Men jag bö...
Rapporten var egentligen strålande och Doro är klart köpvärd, men redovisningsreglerna är krångliga och ger en skev bild av Doro´s verkliga intjäning.
Det mycket lovande och före detta hausade miljö teknikbolaget Opcon vilka sedan i våras ingår i min portfölj har redovisat Q3 rapport. Aktien går i dagens läge upp dryga 16 procent på rapport. Här är...
Hej! Tänkte nedan dela med mig lite tankar kring en aktie jag tror kommer gå stark under Q4 och även under Q1 Ska tillägga att min portfölj består till 75 av denna aktie, varav 25% är avsatt till tra...